miercuri, 19 octombrie 2022

In Muntii Nematului la doua zile - ZIUA I

Ziua 1: In Muntii Neamtului am incercat sa ajungem sambata, 15 octombrie, din Valea Azugii, pe DC 129A, pe poateca nemarcata care pleca de langa cabanuta Unghia Mica, in apropiere de confluenta cu paraul Unghia Mica, din locul unde este o troita si un izvor plus o masuta cu banca pentru popas. Pana acolo, de la gara din Azuga am luat un taxi. Am ajuns la troita in jurul orei 9.30 (am luat taxiul din gara fiindca drumul pe jos era foarte lung, circa 11 km, pierdeam timp; in plus, subsemnata a avut si un mic accident, s-a lovit rau la coaste, cand trenul  a pus o frana brusca, asa ca nu mi-am permis sa mai merg si pe jos, macar la ducere). Drumul prin padure a fost feeric, acum toamna cand s-au ingalbenit fruzele copacilor), dar mai sus a fost ceata care nu s-a ridicat toata ziua. Asa ca, in clipa cand am ajuns toti trei la stana de sub Vf. Stevia, am hotarat sa asteptam sa se ridice ceata. Pana la 12.30 nu s-a ridicat, prin urmare, am decis sa nu mai inaintam, fiindca oricum era ceata si nu ne bucuram de privelisti. Ne-am intors la troita si de acolo am luat-o pe DC129A  inapoi in Azuga, de aceasta data pe jos. Aveam cazare in apropierea Fabricii de apa din Azuga asa ca... fiindca duminica 16 octombrie vremea s-a anuntat mult mai buna, am lasat Vf. Neamtului pe a doua zi si, dupa ce am ajuns la 16.30 in Azuga ne-am cazat si ne-am plimbat prin zona.





















































































































La finalul potecii cand am intrat pe DC129A ne-au intampinat o pisica si un catel foarte simpatici, locuitori ai cabanei Unghia Mica.











































Un comentariu:

Anonim spunea...

Prima zi a fost mai dificil, nu-i asa?