duminică, 7 mai 2023

La Poale de Crai -Cerdacul Stanciului și puțin Marele Grohotiș

Râul Dâmbovița, mai sus de Săticul de Sus, din zona hidrocentralei, de acolo am plecat în drumeție. Am urcat pe marcaj cruce galbenă, până la Cab Garofița Pietrei Craiului, apoi mai departe la intersecția cu triunghi albastru, care duce la stânga spre Marele Grohotiș și Cab. Plaiul Foii, la dreapta cum vii de la Garofița spre Șaua Funduri, am vazut și Marele Grogotiș, apoi am mers la Peștera Stanciului și imediat la Cerdacul Stanciului, după sesiunea de poze și mâncare, am mers pe triunghi albastru până la Prepeleac, după care am coborât pe cruce roșie la Crucea Grănicearului și în cele din urmă traseul coboară din nou în zona Hidrocentrala de unde am plecat. După Crucea Grănicerului, marcajul e triunghi roșu.


Cabana Garofita Pietrei Craiului -1100 m

Cerdacul Stanciului văzut de la Cabana Garofița Pietrei Craiului






















Vedere de la Marele Grohotiș către Masivul Iezer-Păpușa, în principal Vf. Păpușa


La Marele Grohotiș

Vedere spre Păpușa




Marele Grohotiș














Vedere din Peștera Stanciului -nevizitabilă, spre afară





Cerdacul Stanciului (Cerdacul Stanciului, Peștera Stanciului și Marele Grohotiș se află aproximativ pe curba de nivel a altitudinii de 1600-1650 metri).






















Coborârea s-a făcut pe cruce roșie pe la Crucea Grănicerului, înapoi în zona Hidrocentralei Clăbucet (parcă, altitudine 850 m dacă nu mă înșel).



















 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce tură faină!

Anonim spunea...

Muntele e viata ta!