luni, 15 mai 2023

Traversarea Muntilor Baiului de la Est la Vest

 Plecatam 26 din Trăisteni, dar pe la Lacul Orjogoaia, câțiva s-au desprins de grup și au plecat haihui prin Muntii Neamțului. Restul trupei a urmat, însă, traseul stabilit de conducătorul de grup, adică, traseul marcat cu cruce roșie, care duce la Lacul Ojorgoaia, culmea Pătru-Ojorgoaia, vf. Cazacu (1753 m, parcă), am ajuns, pe rând, la Cabana Popasul Uriașilor, unde, după cum știu toți montaniarzii, ești servit cu o supă caldă și o prăjitură de casă - mhmmm! Un răsfăț pentru orice drumeț obosit. Apoi am coborât Piciorul Sorica (unde ne-am întâlnit cu fetele din Floare de Colț care au făcut traseul Bușteni-Zamora Popasul Uriașilor-Piciorul Azuga, se odihneau într-o poiană) și apoi la gară,în Azuga, unii optând pentru trenul IR de 17.55, alții au rămas la trenul personal, mă rog Regio, sau alte variante de tren particular.


































































































































A fost un traseu superb, chiar dacă ne-a mai și nins pe alocuri, când eram pe Culmea Pătru-Ojorgoaia, dar, în general, a fost o reușită, mulțumită organizatorului din Floare de Colț - Emil.
 







2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase poze. Florile astea superbe de munte....... Mamă, mamă. Mi-au făcut poftă mare de o tură pe munte. De abia am venit din Rarău, Giumalău dar parcă ar merge un Bucegi ca desert. 😉😉😉😉

Anonim spunea...

Si eu am fost la Babele, dar parca merge si o Cabana Omu😁